بسیاری از کاربران به دنبال منبعی برای دانلود VPN رایگان برای رایانه شخصی برای محافظت از داده‌های خود و دسترسی به پرتال‌های بسته هستند. یک شبکه خصوصی مجازی به راحتی بر روی انواع مختلف رایانه و همچنین بر روی تبلت‌ها نصب می‌شود. سرویس‌های با کیفیت بالا محرمانگی فعالیت‌های فرد در اینترنت را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های خدمات VPN برای کامپیوتر

با VPN برای رایانه شخصی، هر کاربر می‌تواند:

• از فعالیت خود در شبکه در برابر نفوذگران محافظت کند؛

• به سایت مسدود شده در منطقه محل سکونت خود دسترسی داشته باشد؛

• آدرس IP خود را از پورتال‌های بازدید شده مخفی کند؛

• اقدامات سانسور دولتی و غیره را دور بزند.

به طور کلی، هنگام انتخاب یک VPN رایگان سریع برای رایانه شخصی شما باید بیشتر تحقیق کنید و نظرات سایر کاربران را بخوانید. این تنها راه برای کسب اطمینان از مناسب بودن سرویس انتخابی برای نیازهای شخصی و تضمین ایمنی هنگام استفاده از اینترنت است.

چگونه VPN را برای کامپیوتر انتخاب کنیم؟

یافتن یک سرور پروکسی VPN رایگان برای رایانه شخصی چندان دشوار نیست، اما این احتمال وجود دارد که آن به درستی کار نکند.

قبل از همه، باید به سطح رمزگذاری داده‌ها توجه کنید. امنیت معیار اصلی هنگام انتخاب سرویس VPN است. هرچه سطح رمزگذاری بالاتر باشد، محافظت قوی‌تر است. توصیه می‌شود یک VPN با رمزگذاری 256 بیتی انتخاب کنید.

یکی دیگر از معیارهای مهم سرعت کار و تعداد سرور است. برای دریافت سرعت خوب انتقال داده و جلوگیری از تاخیر، ارائه دهنده‌ای با تعداد سرور زیاد و سرعت بالا انتخاب کنید.

همچنین توصیه می‌شود به گزارش فعالیت‌های کاربر نگاه کنید. بسیاری از سرویس‌های VPN داده‌هایی را در مورد نحوه استفاده کاربر از اینترنت ذخیره می‌کنند. اگر شخصی خواهان محافظت بیشتر از حریم خصوصی خود است، بهتر است سرویس‌هایی را بدون ثبت لُگ‌ها انتخاب کنید.

در نهایت، باید در دسترس بودن این سرویس را برای سیستم‌های عامل و دستگاه‌های مختلف، به ویژه برای رایانه‌های شخصی بررسی کنید. بررسی کنید که آیا VPN در همه دستگاه‌هایی که قصد استفاده از آن را دارید موجود است یا خیر؟ تنها با رعایت این توصیه‌ها، می‌توانید بهترین VPN رایگان را برای رایانه خود انتخاب کنید.