Mysterium Network — یک شبکه VPN غیر متمرکز است که به کاربران اجازه می دهد تا ترافیک اینترنت خود را به صورت ناشناس و ایمن بهاشتراک بگذارند. این سرویس بر اساس تکنولوژی بلاک چین کار می کند و سطح بالایی از رمزگذاری و ناشناس بودن اتصال را ارائه می دهد.

هدف اصلی

هدف اصلی Mysterium Network ارائه یک اتصال امن و خصوصی برای کاربران، دور زدن سانسور و محافظت در برابر نظارت توسط ISP ها یاسازمان های دولتی است. کاربران می توانند مطمئن باشند که اطلاعات شخصی انها محافظت می شود و فعالیت های اینترنتی انها ردیابی نمی شود.

فناوری

تکنولوژی Mysterium Network بر اساس اصول حفاظت از داده های جمعی است که به کاربران اجازه می دهد ترافیک اینترنت خود را برای ایجادیک شبکه امن مبادله کنند. این امر تمرکز زدایی را تضمین می کند و هیچ نقطه شکستی وجود ندارد و Mysterium Network را قابل اعتماد تر و مقاومدر برابر سانسور و مسدود کردن می کند.

پتانسیل خوب

با این حال، شایان ذکر است که Mysterium Network در حال حاضر در دوران کودکی خود است و در حالی که پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن مهمدر تکنولوژی حریم خصوصی را دارد، هنوز هم زمان می برد تا ببینیم که چگونه این پروژه تکامل می یابد و چه نقشی در بازار VPN خواهد داشت.

نتیجه

به طور کلی، Mysterium Network نشان دهنده یک رویکرد نواورانه برای امنیت انلاین و ناشناس بودن است و توسعه ان پتانسیل ایجاد تغییرات قابلتوجهی در حریم خصوصی و حفاظت از داده ها را دارد.