یافتن پروکسی رایگان VPNدر استرالیا به یک کار متداول برای بسیاری از ساکنان و میهمانان این کشور تبدیل شده است. دلیل آن تصویب اصلاحات قانونی جدید است که بر مصونیت زندگی شخصی تأثیر منفی می‌گذارد.

برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصی، می‌توانید VPN Shieldرا به صورت رایگان دانلود کنید یا از برنامه‌های جایگزین استفاده کنید که با توضیح مختصری از ویژگی‌های آنها به شرح زیر ارائه می‌شود.

کدام VPN برای استرالیا مناسب است؟

هر نرم افزار پرطرفدارVPNبرای استرالیا مناسب نیست، به همین دلیل، باید با دقت برنامه را انتخاب کنید. چند برنامه موثر وجود دارد که امتیاز بالایی دریافت کرده‌اند:

1-Hotspot Shield؛ یکVPNرایگان برای استرالیا است که به کاربران یک اتصال بدون وقفه و با سرعت بالا ارائه می‌دهد. کارایی آن به دلیل استفاده از پروتکلCatapult Hydraتضمین می‌شود. Catapult Hydraیک ابزار ویژه‌ای است که عملکرد و سرعت اتصال را افزایش می‌دهد. سقف مصرف روزانه آن 500 مگابایت بوده و حداکثر 15 گیگابایت در ماه ارائه می‌دهد.

2- TunnelBear.؛ به شما امکان می‌دهد یک آدرس IPرایگان استرالیایی برایVPNدریافت کنید. این برنامه همچنین در بریتانیا تقاضای زیادی دارد. برای کاربرانی که نمی‌خواهند یکی از اشتراک‌ها را خریداری کنند، محدودیت‌های ترافیکی حداکثر تا 500 مگابایت در ماه وجود دارد.

اما علاوه بر این، شما می‌توانید 1 گیگابایت دریافت کنید. برای این کار، باید مشترک شوید و یک پست در مورد این برنامه در توییتر ایجاد کنید. نسخه رایگان دسترسی به 49 مکان را حفظ می‌کند.

3- Speedify؛ نیز یک برنامه مطمئن است که به شما امکان می‌دهد داده‌های محرمانه را به صورت رایگان پنهان کنید. شما می‌توانید دسترسی رایگان به سرورهای مکانی در قلمرو 35 کشور داشته باشید. یک سیاست عدم ثبت گزارش‌ها در این نرم افزار استفاده می‌شود، به این معنی که هیچ گزارشی برای شناسایی اطلاعات و داده‌های مربوط به هر مشتری نگهداری نمی‌شود.

نرم افزارهای VPNفوق با تمام سیستم‌های عامل رایج مانند Android, Windows, iOS, Linuxسازگار است. بنابراین، این برنامه‌ها را می‌توان هم در تلفن هوشمند بارگیری کرد و هم در رایانه شخصی استفاده کرد.