با توجه به توسعه پرسرعت و پویای فناوری‌های اینترنتی، موضوع امنیت و محرمانگی داده‌های شخصی اهمیت بسیار پیدا می‌کند. برای کاهش خطر حملات متقلبانه و سرقت اطلاعات مهم، استفاده از یک سرویس VPN مطمئن و موثر مهم است.

GnuVPN در آزمایش‌های متعدد کارآیی خود را نشان داده است. این سرویس به ایجاد حالت ناشناس هنگام اتصال به اینترنت از طریق شبکه Wi-Fi خانگی یا عمومی کمک می‌کند.

فعال‌سازی به‌روز رسانی‌های دوره‌ای به عنوان بخشی از حفاظت

از آنجایی که فناوری‌های دیجیتال دائماً در حال رشد و ارتقاء هستند و راه‌های جدیدی برای سرقت اطلاعات شخصی پیدا می‌شود، تیم GnuVPN به دنبال انتخاب بهترین محصولات پیشرفت‌های فنی به منظور به‌روزرسانی نرم افزار است. اخیراً نسخه جدید و به روز شده با تنظیمات پیشرفته به کاربران ارائه شده است. برای برقراری اتصال ایمن و مدیریت چند مشتری VPN، کافی است از یک حساب کاربری  GnuVPN استفاده کنید.

نسخه بهبودیافته ارتقا یافته و دارای کارآمدترین پروتکل اتصال است که تقریباً با ترافیک استاندارد اینترنت قابل تشخیص نیست. به همین دلیل، مسدود کردن سایت‌ها توسط ارائه دهندگان و مقامات نظارتی دشوارتر می‌شود.

GnuVPN، با سیستم امنیتی تقریبا غیر قابل نفوذ، می‌تواند در هر نوع اتصال، از جمله شبکه‌های عمومی استفاده شود. یک رابط کاربرپسند و چند منظوره کمک می‌کند تا به سرعت اتصالات را تغییر دهید.

بر اساس ویژگی‌های فنی و عملکرد این نرم افزار، می‌توان نتیجه گرفت که طراحان این برنامه توانسته‌اند ابزار قابل اعتمادی ایجاد کنند که امنیت مشتریان را تضمین و همچنین دسترسی نامحدود به محتوای مسدود شده را فراهم کنند. نسخه به روزرسانی منتشر شده سطح کاملا جدیدی از محافظت را ارائه می‌دهد.

پروتکل اتصال SoftEther برای نرم افزار GnuVPN VPN

این پروتکل برای محصول جدید است و به گونه‌ای طراحی شده است که اتصال تا حد امکان غیرقابل مشاهده و تشخیص باشد. می‌توان مسدودسازی را دور زد زیرا این اتصال همیشه مانند ترافیک عادی اینترنت به نظر می‌رسد. تضمین حداکثر استتار، ویژگی اصلی پروتکل است. علاوه بر این، دیگر نیازی به جابجایی از یک سرویس گیرنده VPN به سرویس گیرنده دیگر و انتقال از دستگاهی به دستگاه دیگر نیست. مدیریت شبکه و استفاده از دستگاه‌های مختلف با این نرم افزار و پروتکل جدید آن تا حد امکان آسان شده است.

ماموریت اصلی SoftEther ارائه امن‌ترین استفاده از اینترنت و در عین حال سهولت مدیریت است. ویژگی‌های پروتکل که اکنون با برنامه GnuVPN VPN در دسترس است:

● توان عملیاتی بالا.

● اتصال پایدار.

● اتصال نامرئی.

● پشتیبانی از چند پروتکل VPN به طور همزمان.

● تنظیمات سرور را می‌توان شبیه سازی کرد.

چرا از GnuVPN استفاده کنیم؟

از نظر عملکردی، GnuVPN یک نرم افزار همه کاره است که در حالت ایمن، به شما در حل وظایف زیر کمک خواهد کرد:

● تماشای امن محتوای مسدود شده به صورت آنلاین. به دلیل ایجاد اتصال در حالت ایمن، کاربران می‌توانند با دور زدن انسداد جغرافیایی، سایت‌های بین المللی را مرور کنند. در عین حال، اطلاعات شخصی در دسترسی خصوصی می‌ماند؛

● استفاده ایمن از شبکه Wi-Fi عمومی. اگر مشتری به اینترنت عمومی متصل شود (مثلاً در یک کافه یا مرکز خرید)، خطر سرقت اطلاعات شخصی همیشه افزایش می‌یابد. این برنامه به رمزگذاری چنین اتصال و محافظت از آن در برابر تهدیدات احتمالی کمک می‌کند.

● فایل‌ها را به صورت ایمن دانلود و به اشتراک بگذارید. هر از چند گاهی، کاربران می‌خواهند ویدیویی را که دوست دارند با دوستان نزدیک یا اقوام به اشتراک بگذارند یا فایلی را ارسال کنند. GnuVPN به شما کمک می‌کند مراحل لازم را در حالت ایمن انجام دهید.

GnuVPN یک نرم افزار چند منظوره و مدرن است که امنیت را هنگام اتصال به اینترنت فراهم می‌کند.

مزایای GnuVPN

اعتقاد اصلی برنامه‌نویسان حفظ محرمانگی و شفافیت است که بدون شک به نفع کاربران است.

● امنیت کامل. این برنامه به طور 100 درصد تضمین می‌کند که فعالیت شما در اینترنت ردیابی نخواهد شد و چنین داده‌ها به دست اشخاص ثالث نخواهد رسید. حفاظت از حریم خصوصی در یک سطح فوق العاده پیشرفته.

● سرعت کار برنامه. سرعت GnuVPN همیشه بالا بوده است و در نسخه به روز شده در سطح بالاتری ارائه شده است. اتصال پایدار و عملیاتی بر روی هر نوع دستگاه امکان پذیر است. اتصال تاخیر و وقفه‌ای ندارد.

● ثبات کار. از آنجایی که نسخه به روز شده عملیات واحدهای جدید توزیع کننده را اجرا می‌کند، این سرویس اکنون یک شاخص پایداری بالاتری دارد. احتمال فشار بر روی سرور غیر ممکن است، اتصال همیشه پایدار خواهد بود. 

● یک معیار بسیار مهم برای مشتری، راحتی در پرداخت است. این امر در انتخاب محصول نیز تأثیرگذار می‌باشد. GnuVPN را می‌توان از طریق تمام مارکت‌های پرطرفدار با استفاده از Apple Pay، Google Pay، پرداخت با VISA / MasterCard با استفاده از UnionPay / Bitcoin / USDT و سایر رمزارزها پرداخت کرد. به طور کلی، این کار دقیقاً به روشی که برای شما راحت‌تر و سودمندتر باشد قابل انجام است.

● حریم خصوصی. این معیار دوباره حاکی از ایمنی است. برنامه‌نویسان GnuVPN از فناوری‌های مدرن VPN استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که حریم خصوصی تحت هر شرایطی حفظ خواهد شد. 

● به روزرسانی مداوم. چندی پیش نسخه به روز شده این سرویس منتشر شد و این اولین و آخرین به روزرسانی نبوده است. طراحان به طور منظم نسخه جدید به‌روزرسانی را منتشر می‌کنند تا سرویس را با شرایط دائماً در حال تغییر تطبیق دهند تا این محصول واقعاً یکی از برترین گزینه‌ها در بازار VPN باقی بماند. یکی از این نوآوری‌ها پروتکل جدید است. چرا به آن نیاز است؟ قبلاً پاسخ آن را داده‌ایم و در پاراگراف زیر به ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

● عملکرد تنظیم اتصال به سرورها نیز اضافه شده است، یعنی برای دستگاه‌های مختلف شما دیگر نیازی به ایجاد سرویس گیرنده مختلف VPN ندارید، همه اینها در یک سیستم و یک سرویس گیرنده جمع آوری شده است.

تیم GnuVPN ماموریت خود را در ارائه ابزارهای باکیفیت و قابل اعتماد برای ایمن‌ترین و راحت‌ترین اتصال اینترنتی به کاربران می‎داند. از برنامه جدید استفاده کنید تا اتصالات خود را آسان‌تر مدیریت کنید و در عین حال اطلاعات و داده‌های شما تا حد امکان تحت محافظت باشد.