انتخاب بین یک سرور پروکسی و یک تونل رایگان VPN برای اندروید برای دور زدن بلاک بستگی به درخواست و اهداف خاص دارد . بیایید نگاهی بیندازیم که در سناریوهای مختلف چه چیزی را بهتر انتخاب کنیم .

سرور پروکسی

سرورهای پروکسی اغلب اوقات زمانی استفاده می‌شوند که شما نیاز به دور زدن بلاک برنامه‌ها یا خدمات خاصی دارید ، مانند دسترسی به وب‌سایت‌ها یا استفاده از برنامه‌هایی که ممکن است در شرایط شما محدود شده باشند . یک پروکسی می تواند سرعت اتصال سریع تری را ارائه دهد زیرا تمام ترافیک اینترنت را رمزگذاری نمی کند. همچنین پیکربندی آن برای برنامه های خاص آسان تر است .

VPNرایگان برای گوشی های اندروید

VPN معمولاً زمانی ترجیح داده می شود که می خواهید ناشناس بودن و امنیت کامل برای تمام ترافیک اینترنت دستگاه خود داشته باشید . این می تواند هنگام استفاده از شبکه های Wi-Fi عمومی یا زمانی که حفظ حریم خصوصی داده های شما مهم است مفید باشد . برنامه رایگان اینترنت VPN برای اندروید تمام ترافیک شبکه را رمزگذاری می کند و سطح بالایی از امنیت و ناشناس بودن را ارائه می دهد . همچنین می تواند به شما در دور زدن محدودیت های جغرافیایی برای همه برنامه ها و سرویس های دستگاهتان کمک کند .

تکمیل

گاهی اوقات می توانید از ترکیبی از سرور پروکسی و VPN برای بهترین نتیجه استفاده کنید . به عنوان مثال ، می توانید یک VPN را برای امنیت عمومی و ناشناس بودن راه اندازی کنید ، و سپس از یک سرور پراکسی برای دسترسی به منابع مسدود وبلاک شده استفاده کنید .

انتخاب بین سرور پروکسی و VPN به اولویت های شما بستگی دارد و مهم است که حریم خصوصی ، امنیت و قابلیت استفاده را در نظر بگیرید. در بیشتر موارد، اگر به ناشناس بودن و امنیت کامل اهمیت می دهید ، VPN دقیق تر خواهد بود، اما یک سرور پروکسی نیز می تواند برای کارهای خاصی استفاده شود . فقط بهترین VPN رایگان را برای Android انتخاب کنید . این سرعت و ناشناس بودن را به حداکثر می رساند . اما به یاد داشته باشید که اگر تصمیم به دانلود یک VPN رایگان برای اندروید دارید ، باید مطمئن شوید که برنامه های بدون آنتی ویروس را فعال کنید که به ندرت می توانند سطح مناسبی از محافظت را ارائه دهند.